Tuesday, September 27, 2022

jangan kau ragu-ragu sayang

Pahit manisnya ku telan jua. CHORUS Am Dm Aisyah jangan ragu-ragu G dengan cinta ini C Jangan kau ragu-ragu F ku jadi kekasihmu Dm Percaya padaku Bm Ku akan jadi yang terbaik F E untuk cintamu.


Thanks God

Jangan kau ragu-ragu sayang By Coa_647Javion 12 Jul 2022 Post a Comment Isi pantun terletak di bawah sampiran atau pada baris ketiga dan keempat.

. Kau Hanya satu menjadi kekasihku Berjanjilah Padaku sayangku Kau Akan setia Chorus Aisyah jangan ragu-ragu dengan cinta ini Jangan Kau ragu-ragu ku jadi kekasihmu Percaya Padaku. Kau tak percayakan ku Ku cuba untuk fahami Apa yang kau rasa Untuk kita berdua. Sudah cukup jangan kau ragu.

Jangan Ragu-ragu dengan cinta ini Jangan Kau ragu-ragu ku jadi. Lirik Lagu Aishah Projector Band La La la laa3x Mula Mula mula ku happy. Namun hatiku terasa berat.

Janganlah bimbang dan ragu sayang Sungguh mati saya cinta. Meninggalkan dia yang ku cinta. Jangan kau ragu-ragu sayang Aku tetap disini.

Chorus Am Dm Aisyah jangan ragu-ragu G dengan cinta ini C Jangan kau ragu-ragu F ku jadi kekasihmu Dm Percaya padaku Bm Ku akan jadi yang terbaik F E untuk cintamu. Aisyah Aku Sayang kamu aku rindu kamu. Jangan kau ragu ragu sayang.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Jangan khuatir dengan diriku Kerna aku mampu menjaga diriku sendiri Jadi tak mahu ragu ragu sayang. Jangan pernah lepas sa pu tangan.

Cinta bilang cinta jangan kau ragu Cinta bilang cintajangan kau raguhati ini tak sabartak sabar. Dermaga biru saksi bisu. Aku tetap di sini.

Jangan ragukan cintaku Jangan. The limits are established by the HUD program and at least. Jangan kau ragu-ragu Karna ku sungguh-sungguh Katakanlah saja Bila kau benar sayang Jangan kau buat aku Terlalu lama menunggumu Lalu harus bagaimana lagi dara dara Cara.

Tau la aku menjaga diri. Projector Band Aisyah Lyrics Musixmatch Am Dm Aisyah Aku sayang kamu G aku rindu kamu C Tidur malamku sentiasa F. Am Dm Aisyah jangan ragu-ragu G dengan cinta ini C Jangan kau ragu-ragu F ku jadi.

Yang aku beri itu yang kau cari Kumohon tetaplah di sini uh-uh-uh. Jangan kau ragu-ragu kepadaku sayang. Aisyah Jangan ragu-ragu dengan cinta ini Jangan kau ragu-ragu ku jadi kekasihmu Percaya padaku Ku akan jadi yang terbaik untuk cintamu Aisyah Aku sayang kamu aku rindu kamu.

Apa yang kau rasa Untuk kita berdua Jangan khuatir dengan diriku Kerna aku mampu menjaga diriku sendiri Jadi tak mahu ragu-ragu sayang Aku tetap di sini Dan aku tahu tahu tahu sayang. Ku cuba untuk fahami apa yang kau rasa. Aisyah Aku sayang kamu aku rindu kamu.

Chorus Am Dm G Aisyah. Walaupun ku terlanjur sayang. Jangan kau ragu sayangku.

Janganlah kau ragu-ragu sayang Jangan. Ku cuba untuk fahami apa yang kau rasa untuk kita berdua jangan khuatir dengan diriku kerna aku mampu menjaga diriku sendiri jadi tak mahu ragu-ragu sayang aku tetap disini. TikTok video from zaid_Recaredo zaid_recaredo.

Lagu yang liriknya Aisyah jangan ragu-ragu dengan cinta ini jangan kau ragu-ragu ku jadi kekasihmu merupakan salah satu single berjudul Aisyah dari grup band asal Malaysia. 3K views 46 likes 8 loves 1 comments 53 shares Facebook Watch Videos from Warkah Cinta Untuk Kekasih. Tak pernah terbayangkan tuk pergi darimu Apa lagi ku harus melupakan.

Jangan kau ragu mencintaiku. Am f- e am f- e intro am dm g c f dm e lalaalala verse am dm mula mula mula ku happy g c tiba-tiba dia sakitkan hatiku f dm tak apalah terima kasihlah jadi e kekasihku am dm.


Jangan Membenci Mereka Yang Mengatakan Hal Buruk Untuk Menjatuhkanmu Karena Merekalah Yang Buatmu Semakin Kuat Setiap Hari Kekuatan Motivasi Bijak


Pin On Doa


Cr Tiktok Video Kata Kata Indah Kata Kata Belajar


Majelis Tausiyah Cinta Di Instagram Allah Itu Klo Udh Sayang Sama Hamba Nya Pasti Di Kasih Ujian Kok Di Kasih Ujia Islamic Quotes Life Quotes Allah Quotes


Jangan Pernah Kau Ragukan Ambon City Of Music Youtube


Pin Oleh Mesra Kharisma Di Islami Pernikahan


Saat Kau Terjatuh Dan Terpuruk Janganlah Dirimu Berputus Asa Dan Menyerah Ingatlah Semua Rasa Sakit Itu Sebenarnya Hanyalah Sebuah Pembelajaran Semata Motivasi


Mfitriany Di Instagram Kata Semangat Hidup Tantangan Inspirasi Weather Screenshot Weather


Tiada Siapa Yang Sempurna Dalam Dunia Ini Setiap Manusia Sering Kali Melakukan Kesilapan Jika Dia Sayang Kata Kata Kutipan Pelajaran Hidup Kutipan Pelajaran


Pin By Pelangi Senja On Tari Tinta Imani 2 Movie Posters Memes Poster


Pin On Motivasi


Pin By Doamu Com On Motivasi Islami Motivasi Islam Cinta


Orang Yang Mengatakan Dirinya Baik Sebenarnya Dia Ragu Tentang Kebaikannya Motivasi Doa


Ucap Seseorang Untukmu Simple Quotes Quotes Life Quotes


Pin By Somaharminto On Betta


Keindahan Cinta Terasa Ketika Kau Pernah Disakiti Rasa Cintamu Kata Kata Mutiara Kata Kata Bijak Kata Kata


Pin Di Agama


Untukmu Seseorang Yang Akan Ku Panggil Dengan Gelar Suamiku Dengarkanlah Suatu Hari Nanti Aku Akan Masuk Dalam Duniamu Tapi Aku Memint Kata Kata Tahu Cinta


Pin By Putri Kemala On Quotes Putrikemalaa Hidup Sosok Perempuan Pedalaman

BERITA LENGKAP DI HALAMAN BERIKUTNYA

Halaman Berikutnya